La Multi Ani si Un Nou An 2016 Fericit tuturor!


Dragii mei

La cumpana dintre ani, tin sa va urez un La Multi Ani calduros si Un An Nou 2016 Fericit, alaturi de cei dragi.

Anul 2015 a insemnat pentru mine un an al realizarilor. Mai mult decat atat, ma bucur ca aceste realizari le-am trait impreuna, alaturi de multi dintre voi, cei care ma cunoasteti si pentru care am toata pretuirea.

IMG_2669Handbalul nostru cel de toate zilele, ne-a adus de departe cele mai mari impliniri. Am castigat titlul national la handbal feminin senioare si junioare 1 si am inceput frumos, un nou sezon in Liga Nationala si o prima participare in EHF Champions League. La masculin ne-am depasit conditia si ne-am batut pentru titlul national devenind doar vicecampioni, am luat titlul national la juniori 3, ne-am batut la turneul final la juniori 1. Calificarea in grupele EHF Cup poate fi catalogata deasemenea ca o mare realizare.

Voleiul feminin ne-a bucurat cu o medalie de bronz intr-un campionat disputat si este posibil sa repete aceasta realizare si in noul sezon. Voleiul masculin ne-a adus un titlu de vicecampiona balcanica, onorand steagul romanesc intr-o competitie europeana regionala.

Rugbyul pentru care gandisem un sezon fabulos, a reusit sa aduca o medalie de bronz in Superliga CECBank si un loc 3 in Cupa Regelui. Cu toate ca este cel mai bun rezultat din scurta istorie a clubului CSM Bucuresti, ”esecul” mi-l asum in totalitate, problemele financiare macinand echipa inca din primavara. O mare realizare este insa echipa de tineret, care sper sa faca o figura frumoasa in sezonul viitor in Super Liga.

Baschetul (Steaua CSM EximBank Bucuresti), in asociere cu CSA Steaua, reprezinta o realizare in contextul in care participarea in Eurocup a promovat imaginea Bucurestiului si cred eu ca a facut-o onorabil avand in vedere nivelul valoric al baschetului romanesc.

Marian Oprea la atletism, Corina Peptan si Andrei Ulian la sah, Corina Gradinaru la motociclism sunt si ei, perle pe coroana clubului Primariei Municipiului Bucuresti.

IMG_2672Dar cea mai mare realizare a clubului in perioada 2013-2015, dupa rezultatele la nivel de seniori, o constituie Centrul de Copii si Juniori cu grupele de la sporturile individuale (atletism, sah, moto) si sporturile de echipa (handbal, volei si rugby).

Demisia mea din functia de director general la CSM Bucuresti, nu trebuie interpretata altfel decat, ca un act de onoare. Motivele le cunoasteti! Nu am ”cedat usor” asa cum unii au afirmat, nu am ”tradat” clubul asa cum altii au afirmat. Am pus mai presus decat orice, interesul sportivilor, al echipelor, al clubului, care desi are o istorie relativ scurta poate scrie istorie in Europa si in Romania prin ceea ce s-a construit in ultimii 2 ani si jumatate.

Cum viata este o calatorie, uneori drumurile ne conduc acolo unde Dumnezeu are probabil un plan pentru fiecare. M-am intors la Federatia Sportului Scolar si Universitar si urmeaza un an 2016 interesant.

Urmeaza un an cu multe competitii,  iar pentru mine, in afara de participarea Romaniei la campionatele europene si mondiale la nivelul sportului scolar si universitar, de prima participare  la o Gimnaziada (iunie 2016 -Trabzon/Turcia) mai important ca proiect, o reprezinta gasirea de solutii pentru relansarea sportului in scoala si universitate, finantarea Asociatiilor Sportive Scolare si Universitare si reorganizarea sportului romanesc. Sper ca umila mea persoana sa isi aduca aportul, in masura posibilitatilor, la materializarea unui proiect de relansare a sportului romanesc – lucru din ce in ce mai clamat dar nerezolvat.

Va multumesc celor care m-ati susutinut si incurajat, multumesc si celor care m-ati criticat. Multumesc prietenilor adevarati care au fost langa mine la bine dar mai ales la greu.

La Multi Ani si un Nou An 2016 plin de realizari!

 

Lasă un comentariu